www.funny-dogs.cz
 
Nákupní košík0 položky
Úvod ::  Pánské Obuv ::  Tenisky ::  Vans Chukka Low 10 Oz. Canvas Bílý/Bílý Tenisky Pánské Obuv
Vans Chukka Low 10 Oz. Canvas Bílý/Bílý Tenisky Pánské Obuv

Vans Chukka Low 10 Oz. Canvas Bílý/Bílý Tenisky Pánské Obuv

3,067.2Kč  1,804.2Kč
Ušetříte: 41% z ceny

  • Kód: CZZ 02159
  • 339 Balení skladem

Vyberte prosím:



Designed by team skate van, chukka Low kombinuje klasický skate styl autentického s nadčasovým stylem chukka-boot!
Výšení semišu a plátna nebo plátna.
Testováno na zvýšení výkonu
Less-is-more Návrh přístupu k trvalé kvalitě.
Moderní tvar skluzu pro nadčasový vzhled a styl.
PU medzipodrážka, která nabízí jedinečnou estetiku a texturu.
em Ultraculkanizovaná konstrukce: embr • Zjednodušený profil nabízí flexibilní pocit. podešev tvarovaná z waffle poskytuje vynikající uchopení a pocit.
Importováno.
Měření produktu byla provedena použitím velikosti 7.5, šířka D - střední. Mějte prosím na paměti, že měření se mohou lišit podle velikosti.
Hmotnost obuvi je založena na jediném objektu, ne na pár.
Přidat do košíku:


Vans Chukka Low 10 Oz. Canvas Bílý/Bílý Tenisky Pánské Obuv
Vans Chukka Low 10 Oz. Canvas Bílý/Bílý Tenisky Pánské Obuv
Vans Chukka Low 10 Oz. Canvas Bílý/Bílý Tenisky Pánské Obuv
Vans Chukka Low 10 Oz. Canvas Bílý/Bílý Tenisky Pánské Obuv



Clarks Leisa Cacti Q Černá Kůže Sandály Dámské Obuv
2,710.6Kč  1,525.0Kč
Ušetříte: 44% z ceny
Clarks Leisa Field Hnědý Multi Kůže Sandály Dámské Obuv
2,470.1Kč  1,353.2Kč
Ušetříte: 45% z ceny
Clarks Lexi Walnut Q Bílý Sandály Dámské Obuv
2,470.1Kč  1,353.2Kč
Ušetříte: 45% z ceny
Clarks Delana Liri Černá Kůže Sandály Dámské Obuv
2,508.7Kč  1,374.7Kč
Ušetříte: 45% z ceny
Clarks Reedly Juno Válečné Loďstvo Nubuck Sandály Dámské Obuv
2,092.1Kč  1,181.3Kč
Ušetříte: 44% z ceny

Clarks Lexi Myrtle Červený Kůže Sandály Dámské Obuv
2,263.9Kč  1,267.3Kč
Ušetříte: 44% z ceny
Clarks Deloria Liv Černá Kůže Sandály Dámské Obuv
2,298.3Kč  1,267.3Kč
Ušetříte: 45% z ceny

Copyright © 2019 Dámské a pánské boty All Rights Reserved.